poniedziałek, 19 września 2011

uffff.
Okazuje się, że wrzesień jest bardziej pracowity niż przypuszczałam. Trochę się zaległości w craftach potworzyło i mam nadzieję, ze niedługo je nadrobię, bo aż człowiekowi głupio;p
Przedstawiam wam bransoletkę z ubiegłego stulecia... tak tak... znaczy koniec sierpnia;)





Zgłosiłam się również do zabawy "Podaj dalej" u Sylki i zapraszam do zabawy u mnie!
Zasady:
1. zgłosić się (pierwsze trzy osoby) - pisząc komentarz pod tym postem,
2. zorganizować taka sama zabawę na swoim blogu
3. w przeciągu 365 dni wysłać własnoręcznie zrobiony prezencik do tych osób, które zgłosiły się do zabawy
4. w zabawie można brać udział 3 razy.


To jak.... jacyś chętni?

5 komentarzy:

  1. Świetne te plecione kulki, zazdroszczę takich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja chyba jestem trzecia:)
    piękną biżuterię robisz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na temacik książkowy ;))
    Czy też zachwyciły Cię 'Szklane księgi pożeraczy snów' ?
    Wiesz może, kiedy pojawi się obiecana druga część?

    Pozdrawiam,
    Ag.

    OdpowiedzUsuń
  4. właściwie to wydaje mi się Dzieła Madame, że jednak jesteś pierwsza;)

    a co do książki to jest już druga część, tyle że nie wyszła jeszcze edycja Polska. SKPS jest bardzo ciekawa, choć niektóre watki strasznie mi się dłużyły.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

.