sobota, 1 października 2011

Ło ho ho! Tęczowo jest!

Kilka tygodni temu brałam udział w wymiance tęczowej organizowanej przez Magi.
Muszę przyznać, że dostałam same wspaniałości od Kasi. Od dłuższego czasu marzyła mi się makramowa bransoletka, ale do tej pory nie miałam czasu zapoznać się z tą techniką... a tu po otworzeniu paczuszki moim oczom ukazała się jak ze snu i  w "moich" kolorach właśnie ona. Obecnie bardzo często noszę ją  i nie pozwalam się jej ani troszkę zakurzyć. Ponadto w paczuszce zaznał się tęczowy obraz malowany na płótnie, wielobarwne kolczyki, przydasie i oczywiście słodkości.  Zamieszczam zdjęcia autorstwa Kasi;)



Moja niespodzianka powędrowała do Edyty. Pojawiła się broszka-różyczka, sercowe podkładki pod kubki, korale oraz przydasie i słodkości.






Bardzo cieszę się waszymi licznymi odwiedzinami oraz komentarzami. Czytanie tego co zostawiacie po swojej obecności sprawia mi wiele radości. Życzę miłego dnia craftomaniacy! ;)

3 komentarze:

  1. Witaj
    cieszę się, że tu trafiłam...nie ma co - zostaję na dłużej !
    prezenciory słodasie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wymianki. I otrzymane i wysłane. Same cuda....

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne prezenty przygotowałaś, dziękuje Ci za ciepłe słowa. Sprawiły mi one bardzo wiele radości.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

.