czwartek, 8 grudnia 2011

Choróbsko

Trochę zastoju napłynęło, ale czasem już tak bywa. W związku z tym że leżę aktualnie w łóżku i się wygrzewam to korzystam z chwili i piszę tę oto noteczkę. Może być trochę nieskładna, ale wybaczcie - nie czuję się najlepiej. Staram się zużyć wszystkie moje siły na zwalczanie zarazków;p
W ostatnich tygodniach doszło pomiędzy mną a kilkoma z was do wymianek książkowych, z których strasznie się cieszę. Nie udało mi się zrobic pojedynczych zdjęć  zaraz po otrzymaniu paczuszek, więc wrzucam wszystkie razem;D Chciałabym podziękować za książki i wszelkie inne dodatki, które w paczuszkach otrzymałam. Część z nich już przeczytałam ("Odd Thomas" i "Wyzwania zakupoholiczki") i nie mogę się doczekać kiedy dotrę do reszty;)


Jakiś czas temu umówiłam się również na wymiankę z Joanną ze Świata Łat.
Dostałam od Joasi takie oto wspaniałości... ;)
Piórnik (wreszcie długopisy nie będą mi się przewalały po torbie!) i kosmetyczkę w kształcie majteczek.


 Do Joanny poleciał komplet kolczykowo-naszyjnikowo-bransoletkowy wyplatany z białych i fioletowych koralików ze srebra.



Joanna organizowała niedawno wystawę swoich patchworków w Zamościu, dlatego serdecznie zapraszam do obejrzenia jej twórczości! 

I zdjęcia właścicielki w komplecie mojego autorstwa na otwarciu wspomnianego wyżej wernisażu.

4 komentarze:

  1. Larsson :)- świetne książki, czytałam jedną po drugiej i nie mogłam się oderwać. Kosmetyczka jest bardzo zabawna. Komplet biżuterii przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci Stiega Larsona sama mam na niego chrapkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj szybciutko do zdrowia, troche Ci zazdrosze tego leniuchowania. Stos książek wygląda bardzo interesująco, mnie jakoś brakuje czasu na czytanie. Prezenty wymiankowe wyśmienite a sama obdarowana wygląda w nich swietnie. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powrotu do zdrowia, a kosmetyczka jest przesłodka ;) taka urocza!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, jako że dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem http://xladymonroex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

.